Kroměřížskou radnici čekají organizační změny
Kroměříž – Na kroměřížské radnici dochází k významným organizačním změnám. Vedení města ruší majetkoprávní odbor s tím, že veškeré jeho činnosti se přesouvají pod odbor finanční, jehož součástí bude nově zřízené majetkoprávní oddělení. Pod finančním odborem bude fungovat i nově zřízené oddělení vymáhání pohledávek, které bylo dosud součástí odboru právního. V souvislosti s reorganizací dochází i k několika změnám v personálním obsazení.
Rada města Kroměříže na svém posledním zasedání schválila změny organizačního řádu radnice. „S účinností od 1. července rušíme odbor majetkoprávní a veškeré jeho činnosti přesouváme do majetkoprávního oddělení, které bylo nově zřízeno pod odborem finančním. Finanční odbor se dále rozroste o oddělení vymáhání pohledávek, které doposud spadalo pod odbor právní,“ přiblížil starosta města Miloš Malý. Důvodem těchto změn je lepší provázanost příslušných agend a také efektivnější práce úřadu. „Už po komunálních volbách jsem na první schůzce s vedoucími odborů nastínil tuto svou představu, která vychází z toho, že v Kroměříži již končí období masivních majetkoprávních transakcí, prodejů někdejšího vojenského majetku a podobně. Vzhledem k nižšímu objemu činností by se již majetkoprávní agendou nemusel zabývat celý radniční odbor, ale jen jedno oddělení,“ vysvětlil starosta Miloš Malý.
Ve stejné době musela radnice řešit i personální obsazení jiného odboru, který zajišťuje agendu vnitřních záležitostí radnice. Dosavadní vedoucí odboru vnitřních věcí Ing. Marie Květáková ukončila ze zdravotních důvodů dohodou pracovní poměr a na její místo bylo vyhlášeno výběrové řízení. „Do tohoto výběrového řízení se přihlásili čtyři zájemci, mezi nimiž byla i JUDr. Ivana Bukovská, dosavadní vedoucí majetkoprávního odboru,“ dodal starosta s tím, že Ivana Bukovská výběrové řízení vyhrála a do nové funkce nastoupí rovněž k 1. červenci.