Radnice připravila průzkum komunikace, chce znát názor občanů
Kroměřížská radnice spouští rozsáhlé dotazníkové šetření, do kterého se může zapojit každý obyvatel Kroměříže a také lidé, kteří v Kroměříži pracují, studují nebo do města jezdí za nákupy či zábavou. „Naším cílem je zjistit, co občané na Kroměříži hodnotí pozitivně, kde vidí rezervy, jaké informace je zajímají a kde by tyto informace nejraději hledali. Pokud máte zájem o dění v Kroměříži, vyplňte, prosím, dotazník a přispějte ke zlepšení služeb města pro vás,“ uvedl starosta Tomáš Opatrný.
Průzkum je k dispozici online na adrese https://forms.office.com/r/s5xRjFd9QC a také tištěný v lednovém čísle Kroměřížského zpravodaje. Občané mohou list s vyplněným dotazníkem ustřihnout a buď ho odevzdat na informacích v přízemí radnice na Velkém náměstí 115, případně ho poslat poštou na adresu Městský úřad Kroměříž, tiskový mluvčí, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž nebo dotazník ofotit a poslat e-mailem na adresu jan.vondrasek@mestokm.cz. Dotazník bude v tištěné formě k dispozici také na zmíněných informacích v přízemí radnice.
Dotazníkové šetření potrvá do 1. února 2024. Podle Opatrného se jedná o další krok, který by měl vést ke zlepšení komunikace města s občany. Kroměřížský zpravodaj má již od ledna 2023 o čtyři strany více. Vedení města o svých záměrech s občany diskutuje na veřejných fórech, se seniory komunikuje prostřednictvím Rady seniorů, s podnikateli na Grémiu podnikatelů. „Dokončujeme také modernizaci internetových stránek městského úřadu,“ doplnil místostarosta Karel Holík.
Na začátku letošního roku radnice pořádala průzkum, jehož účelem bylo zjistit, jak lidé vnímají komunikaci na sociálních sítích města. V podobně rozsáhlém průzkumu, který startuje dnes, však město naposledy zjišťovalo názor občanů před více než deseti lety. „Od té doby se v oblasti komunikace změnila řada věcí a také samospráva na to musí reagovat. Klíčový je přitom názor občanů, a tak doufám, že se do dotazníkového šetření zapojí co nejvíce lidí,“ uzavřel Opatrný.