V Kroměříži začne pracovat nová poradna pro spotřebitele
Úvod
Nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Sdružení obrany spotřebitelů Moravskoslezského kraje rozšiřuje své služby do Zlínského kraje a 6. února otevře novou výjezdní poradnu pro spotřebitele i v Kroměříži.
SOS MS kraje je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy. Spotřebitelé Kroměříže a okolí mohou od února využít služeb nově otevřené výjezdní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Moravskoslezského kraje, která bude pomáhat spotřebitelům získávat znalosti o spotřebitelských právech a umožní jim zdarma konzultovat spotřebitelské problémy. Nová poradna zahájí svou činnost za podpory Městského úřadu Kroměříž v prostorách radničního Obecního živnostenského úřadu, budova B, 1. patro, Husovo nám. 534. V případě potřeby mohou zájemci poradnu navštívit vždy každou první středu v měsíci od 13.00 do 16.00 hodin. Informace na tel. čísle 573 321 307, 596 111 252, e-mail: poradna@sos-msk.cz, web: www.sos-msk.cz